top of page
Search
  • sihkerjpg

Valgustatud õhtu Kauriga

Intervjueeris Linda Maria Saar

Pildistas Laure Kiivit

 

3. veebruaril toimunud Poska ball küttis kooliperes kirgi juba nädalaid enne. Mitte kõigil ei läinud kaaslase leidmine lihtsalt ning üks noormees, 11.a klassi õpilane Kaur Erik Kuum, otsustas sobiva neiu leidmiseks suisa konkursi korraldada. Aktsioon kulmineerus 25. jaanuaril toimunud kiirkohtinguga, kus kandidaadid või nende esindajad end proovile panid ja žürii oma soosiku avalikustas. Sihker uuris poissmehelt ettevõtmise tagamaid.



Esiteks provotseeriv küsimus, kas sa ilma konkursita ei leiaks naist?


Täiega leiaks, mul oli lihtsalt väga palju häid valikuid ja häid sõbrannasid, et tahtsin kõigile anda ausa võimaluse näidata enda häid külgi minu jaoks. Nii otsustasin panna selle kirja välja.


Mida üks tänapäeva noormees neius hindab? Küsisid CVs näiteks matemaatika hinnet, mis rolli see mängib?


Kindlasti mingi kõlupeaga ei tahaks ballile minna. Ta võiks nutikas olla, hea iseloom aitab. No iseloom on peamine! Tark võiks olla. Minu jaoks on põhiline, et oleks tore noor neiu, nutikas, teaks maailmast ja suudaks hinnata mind sellisena nagu olen. Tantsuoskus on ka väga oluline, nagu nägite, olen meistertantsija.


Said ka noormeestelt ballikutseid ja CVsid, mida sa sellest arvad?


Minu meelest kõigil oli õigus kandideerida minu ballile ja see, et noormehed avaldasid soovi, on ainult hea ja näitab, et me liigume aina aktsepteerivama ühiskonna suunas.


Kuidas komisjoni kokku panid? Kas usaldad nende arvamust?


Panin komisjoni selle põhjal kokku, kellega ma algselt ideed jagasin, kes aitasid CVd koostada. Valisin need, kes on mu head suhte- ja ballinõustajad.


Küsisid neidude käest, mida nad ballile selga panevad. Mida sina paned?


Ma panen ballile selga oma parimad kangad. Mul on seljas sama fit, millega eelmise aasta lõpuaktust läbi viisin. See on timeless classic ja ma näen ikka väga šikk välja.



Kas sa ei kartnud, et sinu ettepanekut imelikult vaadatakse?


Mu emps ütles, et mul on oht välja näha nagu raadiojaamades need vanamehed “tere olen Ida-Virumaalt, otsin naist Ida-Virumaalt” vms. Aga ega ma väga tõsiselt seda algselt ei teinud, see oli pulli eesmärgiga ja pulli me saime!


Mida soovid konkurentsist välja jäänud kandidaatidele, oma toetajatele või laiemale avalikkusele öelda?


Tegelikult ka need CVd olid megalahedad ja osutusid palju põnevamaks, kui ma algselt arvasin. Järgmise aastani!



43 views0 comments

Recent Posts

See All

Labidaga näkku - akadeemiliselt?

Kirjutas Skorpion Kesk kevadist eksamimaratoni ja ülikoolistressi otsustasin korraks seisatada ja tagasi vaadata. Eesti haridussüsteem on küllaltki kaugele tulnud, oleme õpilastena kogenud nii mahajää

bottom of page