top of page
Search
  • sihkerjpg

Poskalaste luuleread

Illustratsioonid: Daniel Petuhhov alias Kukeke

 

Meie koolimaja on andekaid sõnaseppi täis ning me saame taaskord esitleda nende luuleloomingut. Armas poskalane, ära kirjuta sahtlisse, vaid saada oma geniaalsed mõttepärlid meie meilile sihkerjpg@gmail.com või Instagrami @sihker.jpg.



 

Koristus

-anonüümne

korista mu südames,

pese kõik seinad ja aknad,

sorteeri mu prügi,

ropsi mu vaibad.


mind ei huvita kas kevadel

või hoopis sügisel,

luba vaid,

et järgmisel aastal tuled taas.



 

***

-Sandra Tammur


järjekordne õhtu

kus migreen ajas mind oksele

päriselt

mitte kujundlikult


istun kivikülmal vetsupõrandal

ja kallistan tualettpotti

põrandaküte nullis

sest talve kommud on kallid


ja nii veider kui see ka poleks

siis ainus organism kes mulle momendil toeks on

on helekollane, veidi toores banaan


vasakulemõtlejad, uks on seal


banaanid on üldse mulle olnud olemas

siis kui keegi teine pole

hetkedel, mil kõht on tühi, aga lõunat veel süüa ei jaksa

hetkedel, mil tahan banaanileiba teha

ja ennäe! paar küpset vilja ongi puuviljakorvis

hetkedel, mil ma ei tohi süüa, sest ma ei vääri seda,

söömishäire järelnähud

aga kokku kukkuda ka ei taha ning fruktoos tõstab vererõhku


mõelda, et kunagi olid banaanid luksuskaup

ning kui keegi neid nõuka ajal eestis sõi

oli ta eliit


ja mõelda, et praegu maksab kilo banaane

prismas 99 senti



 

***

-Ari Suumann



ma tahan röövida need kurjad kondid

ja need susata endasse

ja tunda end kaalutult

kui mind on rohkem kui enne

ja tunda end üüratu

ja samas õhkõrnana

kui ma su ümbert võtan

tavalise sõnaga

küll kõik oleks teisiti

ilus ja selgem

kui ma oleks pikem

kui ma oleks...........

kui laisalt ma unistan sellest

et soovid lihtsalt läheksid täide

et kuldkala tänutäht

säraks mu peale

või vähemalt juhataks teed

ja su õrritav õrnus on verev

minu peas on tal liha ja luud

kuigi sulle ta vaevu on hinges

ma ei tunnegi midagi muud

ma ei olekski midagi muud

kui need kohad üksteise järel

millest üle on käinud su käed

sest on tõestus et ma olen päris

kui sa väidad et sina mind näed


 

***



-Kerttu Kuku


Ma ei saanud

Kunagi aru

Miks tüdrukud

Mõne poisi

Tegude või

Tegutsemata

Jätmise pärast

Valavad kibedaid

Kurbuse-ja

Pettumuspisaraid


Miks nende

Vastamata

Jäänud tunded

peaksid

Nii metsikuid valukrampe

Südames tekitama


Ma ei saanud aru

Ju polnud minu aeg

Olen hiline küpseja

Arenen teise kiirusega


Aga piisas

Ãœhest pilgust

Ãœhest vestlusest

Ãœhest naeratusest

Ja mitmest

kokkusaamisest

Ja mitmest

Väikesest saladusest

Et saada aru


Mulle ei lähe

Korda ükski Sander

Kui tema nimi

Pole tegelikult

Saara



38 views0 comments

Recent Posts

See All

Labidaga näkku - akadeemiliselt?

Kirjutas Skorpion Kesk kevadist eksamimaratoni ja ülikoolistressi otsustasin korraks seisatada ja tagasi vaadata. Eesti haridussüsteem on küllaltki kaugele tulnud, oleme õpilastena kogenud nii mahajää

bottom of page